Regulaminu Rekrutacji nauczycieli do projektu ERASMUS+
§ 1. Cele akredytacji:
Podniesienie umiejętności kadry zarządzającej we wszystkich placówkach oraz osób odpowiedzialnych za zarzadzanie oświatą w gminie Piaseczno z uwzględnieniem najlepszych wzorców europejskich.
Podniesienie kompetencji językowych przynajmniej 40 nauczycieli uczestniczących w projekcie ERASMUS+ (dalej projekt).
Organizacja atrakcyjnych zajęć z ekologii, poprzez zaangażowanie uczniów w zaplanowanie i organizację 2 międzyszkolnych i 2 międzyprzedszkolnych konkursów/wydarzeń ekologicznych dla gminnych placówek.
§2.Warunki uczestnictwa w projekcie
Uczestnikami projektu mogą być wyłącznie nauczyciele zatrudnieni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Piasecznie (dalej Zespół Szkolno-Przedszkolny)
Warunkiem uczestnictwa jest wyrażenie chęci uczestnictwa w projekcie poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego stanowiącej załącznik nr 1 do regulaminu.
Uczestnik projektu posiada ważny paszport lub dowód osobisty co najmniej na kolejny rok kalendarzowy.
Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie udostępnia się na stronie internetowej szkoły.
Udział w projekcie jest dobrowolny i bezpłatny.
§ 3. Zasady rekrutacji uczestników projektu
Rekrutacji nauczycieli dokonuje Zespół ds. rekrutacji powołany przez Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego. W skład Zespołu ds. rekrutacji wchodzą: Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego, Wicedyrektor, kierownik administracyjny.
Rekrutacja prowadzona będzie od 28.10.2022 do 30.11.2022
Harmonogram rekrutacji:
28.10 – 30.11.2022 termin składania formularzy zgłoszeniowych;
1.12 – 2.12 weryfikacja wniosków;
7.12.2022 ogłoszenie wyników;
Kryteria brane pod uwagę przy rekrutacji:
Znajomość języka angielskiego;
Zaangażowanie w realizację dotychczasowych projektów;
Plan wdrożenia zdobytej wiedzy;
Stosowanie innowacyjnych metod;
Oczekiwane efekty uczestników po zakończeniu mobilności;
W przypadku jednakowej punktacji dodatkowe punkty będą przyznawane za:
deklaracje udziału w projekcie na etapie pisania wniosku;
punkt dla nauczyciela, który jeszcze nie uczestniczył w mobilnościach;
Kandydat zgłasza chęć udziału w projekcie wypełniając formularz zgłoszeniowy i określając swój poziom znajomości języka angielskiego. Formularz należy przekazać Dyrektorowi Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Piasecznie.
O zakwalifikowaniu kandydata do projektu decyduje ilość zdobytych punktów. Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Piasecznie ostatecznie akceptuje uczestnictwo kandydata.
Proces rekrutacji zostanie zakończony sporządzeniem przez Zespół ds. rekrutacji listy głównej i rezerwowej oraz umieszczeniem ich na tablicy informacyjnej w Pokoju Nauczycielskim w dniu 07.12.2022r.
W przypadku zbyt małej liczby uczestników może zostać przeprowadzona rekrutacja uzupełniająca w dowolnym momencie trwania projektu.
Nauczyciel biorący udział w rekrutacji ma prawo odwołać się od decyzji Zespołu ds. rekrutacji w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników.
Odwołanie zostanie rozpatrzone przez Dyrektora Szkoły w ciągu 3 dni roboczych a wyniki rekrutacji po tym terminie są ostateczne.
Nauczyciele, którzy zostali zakwalifikowani do udziału w projekcie, są zobowiązani do udziału w spotkaniu informacyjnym.
W ciągu roku można wyjechać maksymalnie na 10 dni szkolenia.
Zobowiązania po mobilnościach:
Kontynuowanie nauki języka angielskiego;
Wdrożenie poznanych metod w pracy.